Yläkerta

 

Kas näin se remontti etenee,kun oikeen töpinäks pistää.Eli maalasin koko yläkerran ja tapetoin tietty.Odottelen postia Minimaailmasta,niin saan tapettia sieltä,mutta tuohon ikkunan kohdalle laitan samalla tekniikalla servetistä kuvan ja jätän valkoiseksi.Muuten,jos ihmettelette,se kaide"suoja" joka kuuluisi olla lundbyssä,niin joskus lapsuuden leikeissä olen sen hyvin järkevänä ihmisenä tuhonnut,jostai kumman syystä..

Tässä kuvia:

Tuolla reunalla "remonttimiesten" toilailua..

 

Tässä mun nimeä vailla olevat koirani,kattelee uudistetussa olkkarissa teeveetä.Sohva,tyyny,akvaario & kukkataulu omista käsistä ja vanha sikarilaatikko sai uuden värin,en vain osaa maalata niin pienellä & pikkupensselit on yllättäen kadonneet.Enkeli taulu ja toinen tyyny on Pirreltä.Minimaailmasta matto.

Kelkka & pupu Tiimarista.Arkku kirpparilta.Peili Tuikulta,samoin lasiesine ikkunalaudalla.Tuoli, massa koristeet &kasvi omia väsäyksiä.

Alakerta

Tässä on oinkin loistava kuva ruokailuhuone/eteinen-tilasta.Valkoinen tuoli on ite maalattu...ja sitte enempää en jaksa luetella mistä minkin olen saanut .Tuo seinä "maalaus" kyllä on ihan kiva,samoin lattia.Tuli mieleen,että aika taidokkaasti olen saanut ne "rei'ät" piilotettuu.Pitäiskö pöytä maalata,oisko mielipitei?

Myös tuon sohvan olen itse tehnyt.Nimetön kissani siellä keimailee,josko joku pudottaisi jotain,nimi ehdotuksia saa antaa kissalle & koirille!!!

Tässä on aika kiva yleiskatsaus mun Lundbyyni,tietty makkari ja keittiö puuttuu...mitäköhän tuolle vessalle tekis??IDEOITA??