Oonko mä vähän liian perso sipseille,syön niit joka päivä...,taidan olla ? Tästä viikosta tulee kyllä niin kiireinen,että huhh.Tulin äskön kaupungilta,kävin lääkärissä taas,kahvilla ja br-lelukaupassa,kultasein osti vihdoinkin mulle aitoa Lundby tavaraa..,semmoset ihanat lamput,ku sähköt mulla on jo,ku sain kulllalta jouluna sen adapteri-härvelin mun Lundbyyn.Ja ainut sähköä tarvitseva tähän saakka on ollut mun lammas taulu-tv.. :D ..Mahtaakohan siihen saada vaihdettua kuvan?Kertokoon,ken tietää,eli se on Lundbyn taulu-tv.Niin takas asiaan,eli nyt mulla sitten on vähäsen valoja lisää.Petyin ihan hirveästi,eiks Lundby valmista enää ku suuriks osin muovi-krääsää??Mihin on kadonnut vanhat,kauniit Lundby huonekalut..?En kirppiksiltä löydä,huutonetissäkin vain muovikakkaa.. .Sitten käytiin Tiimarissa...noh,jotakin pientä sieltä löysin,muutaman koriste-puu-jutun.Miks mä en koskaan löydä sieltä mitään nukkisteluun sopivaa??Paitsi tietty välineet,mut niiko suoraan jotakin pientä...huono tuuri kai.Huomenna menoa,keskiviikko menoa..Täytyy vielä viimeistellä paketit ja pistää postiin,mutta missä välissä?Argh,vihaan tämmöst kiire viikkoa...pahoittelut swappilaisille,etten ole kerennyt aikasemmin lähettämään paketteja,yritän kaikin tavoin mahduttaa lähetys tähän alkuviikkoon,niin kaikki saavat paketit vielä tällä viikolla.

 

Siinä vielä lähikuva lampuista.

 

  -Tiitu-